Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 16:31

Балакліївська гімназія

Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні новини [97]
Блоги вчителів [5]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Шкільні новини

Звіт директора Балакліївського НВК за 2017 – 2018 навчальний рік Луць Любові Петрівни
Звіт директора Балакліївського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» за 2017 – 2018 навчальний рік Луць Любові Петрівни

Однією з основних напрямків діяльності керівника навчального закладу є управління, впровадження інноваційних підходів щодо підвищення компетентності вчителя. Саме зростання фахового рівня кожного педагога окремо і всього педагогічного колективу в цілому є однією з найважливіших умов забезпечення ефективного функціонування освітнього закладу.

Успіх педагогічної діяльності визначається не тільки ступенем професійної підготовки вчителя, а бажанням та можливостями постійно поглиблювати теоретичні знання, підвищувати рівень професійної компетентності, формувати педагогічну позицію. Організація навчально-виховного процесу в навчально-виховному комплексі протягом 2017 -2018 навчального року проводилася згідно річного плану роботи НВК та робочого навчального плану. Річний план роботи охоплював в своїх розділах заходи по забезпеченню функціонування дошкільного та шкільного підрозділів, заходи по здійсненню комплексного підходу до виховання учнів, роботу з педагогічними кадрами, родинне виховання, національно-патріотичне виховання, зміцнення навчально-матеріальної бази НВК.

У 2017-2018 навчальному році педагогічний колектив НВК працював над науково-методичною проблемою «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності», завданнями якої є навчити учнів критично мислити, розвивати розумові здібності, пізнавальні інтереси, забезпечувати моральні стосунки в учнівському колективі, прилучати дітей до духовних, національних і загальнолюдських цінностей, формувати моральне ставлення до людини, праці, Батьківщини, розвивати комунікативні здібності учнів.

Питання реалізації науково-методичної проблеми обговорювалося на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові, засіданнях ШМО. Навчально-виховний процес у навчально-виховному комплексі здійснювався з використанням сучасних методів і технологій: інтерактивних, комп’ютерних, проектних, пошукових у вигляді діалогової взаємодії, яка дає учневі можливість почуватися рівноправним у стосунках із вчителем, вести з ним вільний діалог, висловлювати свою точку зору.

Методична робота в НВК будується відповідно до чинних вимог як багатогранний і творчий процес, що складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності вчителів. Протягом 2017-2018 навчального року було організовано роботу 3 шкільних методичних об’єднань: МО вчителів гуманітарного циклу (керівник Лиходід В.П.), МО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Андрощук О.В.) та МО класних керівників (керівник Михайлова Г.М.); затверджено плани їхньої роботи, методичні проблеми, над якими працювали ШМО, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність ШМО було сплановано на основі Річного плану роботи школи. Кожне ШМО провело по 4 засідання, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ, обласної конференції, серпневої конференції щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2017-2018 н. р., зміни у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року всіма ШМО було проведено предметні тижні, матеріали яких оформлено у звіти та як виставковий матеріал. Протягом року проводилися наради з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо. З метою загальної теоретичної підготовки педагогічного колективу до впровадження в практику методичної теми впродовж року були проведені круглі столи ШМО з питань обґрунтування вибору проблеми, визначення її місця у системі важливих ідей і закономірностей методики викладання предметів. Кожен керівник ШМО ретельно проаналізувавши зроблену роботу протягом року, перспективно визначив пріоритети в методичній роботі на наступний навчальний рік, зокрема посилена увага роботі з обдарованими учнями, поширення передового педагогічного досвіду через публікації в фахових виданнях тощо. В цілому роботу ШМО 2017-2018 навчального року можна оцінити задовільно.

Особлива увага приділялась самоосвіті педагогів. Курсова перепідготовка здійснювалася згідно з перспективним планом. Її пройшли такі вчителі: Андрощук А.М., Андрощук В.Я., Андрощук О.В., Михайлова Г.М., Шипоша Н.І.

Пройшла чергова атестація 2 педагогічних працівників: 1.Андрощук А.М., вчитель іноземної мови, підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії». 2. Фененко В.А., заступник директора з НВР, вихователь, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії». Вивчення стану викладання окремих предметів здійснювалося згідно з перспективним планом. У 2017-2018 н.р. було вивчено стан викладання англійської мови (результати вивчалися на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді довідок та наказу по НВК). Перевірки свідчать про те, що особливу увагу педагогічний колектив НВК приділяє підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань, системності знань учнів, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.

Діяльність педагогічного колективу НВК спрямована на розвиток творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання і виховання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей. Результатом роботи вчителів стали призерами 1. Овчаренко Едуард, учень 9 класу, який зайняв І місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнської олімпіади з історії, районному конкурсі-захисті робіт МАН, районних спортивних змаганнях з легкої атлетики з бігу на 800м; ІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнської олімпіади з правознавства та районних змаганнях з міні-футболу, ІІІ місце у районних змаганнях з баскетболу та волейболу ІІ місце в ІІІ (обласному) етапі олімпіади з історії, ІІ місце в ІІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту робіт МАН; ІІІ місце в обласному етапі ХVІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» у номінації «Історія України і державотворення»

2. Назмєєва Вікторія, учениця 9 класу, зайняла ІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнської олімпіади з біології та російської мови; ІІ місце на районному конкурсі читців «Тарасовими шляхами»; ІІ місце у районному конкурсі-огляді художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка»; ІІ місце у районних змаганнях з баскетболу та волейболу.

3.Чміль Олександр, учень 6 класу за зайняті ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнської олімпіади з математики ІІІ місце у районних спортивних змаганнях з легкої атлетики з бігу на 400м та стрибків у довжину; ІІ місце у районних змаганнях з міні-футболу, ІІІ місце у районних змаганнях з баскетболу та волейболу .

3. Гаргала Дар’я, учениця 6 класу ІІІ місце у районному конкурсі-огляді художньої самодіяльності у вокальному жанрі: соло; ІІ місце у районному конкурсі-огляді художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка»; ІІ місце у районних змаганнях з баскетболу та волейболу . Переможець 35 зльоту юних туристів у складі загону «Джерела»

4. Горобець Сніжана, учениця 7 класу ІІІ місце у районних спортивних змаганнях з легкої атлетики з бігу на 200м ; ІІ місце у районному етапі конкурсу-огляду художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка» та районних змаганнях з баскетболу та волейболу. Переможець 35 зльоту юних туристів у складі загону «Джерела»

5. Шипоша Юлія, учениця 7 класу ІІ місце у районному етапі конкурсу-огляду художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка» та районних змаганнях з баскетболу та волейболу. Переможець 35 зльоту юних туристів у складі загону «Джерела»

6. Шипоша Карина, учениця 8 класу ІІ місце у районному етапі конкурсу-огляду художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка» та районних змаганнях з з волейболу; Переможець 35 зльоту юних туристів у складі загону «Джерела»

7. Гришко Яна, учениця 9 класу ІІ місце у районному етапі конкурсу-огляду художньої самодіяльності у вокальному жанрі у складі ансамблю «Співаночка» та районних змаганнях з баскетболу. Переможець 35 зльоту юних туристів у складі загону «Джерела»

8. Цикало Анастасія, учениця 9 класу, яка зайняла ІІ місце у районних змаганнях з тенісу, баскетболу та з волейболу у складі збірної школи

9. Відерко Анастасія, учениця 8 класу ІІ місце у районних змаганнях з волейболу у складі збірної школи

10. Рябуха Дмитро, учень 8 класу ІІІ місце у районних змаганнях з шахів та волейболу

11. Цикало Анатолій, учень 8 класу ІІ місце у районних змаганнях з міні-футболу; ІІІ місце у районних змаганнях з шашок та у складі збірної школи - з баскетболу.

12. Лобанов Владислав, учень 9 класу ІІ місце у районних змаганнях з тенісу та у складі збірної школи – з міні-футболу

13. Катруша Дмитро, учень 6 класу ІІ місце у районних змаганнях з міні-футболу; ІІІ місце у районних змаганнях з баскетболу у складі збірної школи. 14. Іщук Антон, учень 8 класу ІІ місце у районних змаганнях з міні-футболу ІІІ місце у районних змаганнях з баскетболу у складі збірної школи

15. Гриценко Олег, учень 6 класу ІІ місце у районних змаганнях з міні-футболу ІІІ місце у районних змаганнях з волейболу у складі збірної школи.

16. Дем’яненко Олександр, учень 7 класу ІІІ місце у районних змаганнях з волейболу у складі збірної школи.

17. Кущ Максим, учень 7 класу ІІІ місце у районних змаганнях з волейболу у складі збірної школи.

У цьому навчальному році учні нашої школи взяли активну участь у Всеукраїнських конкурсах з біології «Колосок», з англійської мови «Гринвіч» та зарубіжної літератури «Sunflower».

Протягом року вчителі відвідували обласні тренінги та семінари брали участь у дискусіях та обговореннях нагальних педагогічних проблем, готували виступи згідно плану роботи.

План заходів щодо організації методичної роботи в НВК протягом 2017-2018 навчального року був виконаний. На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, відповідно до річного плану роботи навчального закладу на 2017-2018 н. р., педагогічний колектив спрямував виховну роботу з учнями за такими напрямками: 1. Особистісний підхід у формуванні всебічно розвиненого школяра. 2. Виховання національної свідомості, громадянської активності. 3. Моральне виховання. 4. Естетичне виховання . 5. Патріотичне виховання. 6. Формування та розвиток творчої особистості школяра, формування пізнавальної діяльності. 7. Правове виховання . 8. Формування колективу через активізацію колективної виховної роботи. 9. Фізичне виховання.

Згідно методичних рекомендацій щодо роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах освіти в НВК створено службу з охорони праці та безпеки життєдіяльності,розроблено та затверджено Положення про службу з охорони праці. Наказом по НВК визначено відповідальних за пожежну безпеку, електробезпеку, створено постійно діючу комісію з питань охорони праці та безпеку життєдіяльності.

В кожному навчальному кабінеті , спортзалі створено безпечні умови для праці та навчання. Два рази на рік проводиться перевірка спортивного обладнання в залах та на майданчиках з подальшим складанням відповідних актів.

З метою профілактики дитячого травматизму, надання учням елементарних знань з питань безпеки життєдіяльності , вивчення правил поведінки в екстремальних ситуаціях в школі було проведено « Тижні знань правил дорожнього руху», « Тиждень знань з пожежної безпеки», « Тижні безпеки життєдіяльності», « День ЦО». Для пропагування дотримання правил дорожнього руху дітьми, щороку в вересні проводиться рейд « Увага! Діти - на дорозі! ». Систематично проводяться протягом навчального року , особливо перед канікулами ,заходи щодо профілактики дитячого травматизму,виконуються програми із формування в учнів навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах. В школі створено інформаційні стенди,пам’ятки на тему безпеки дорожнього руху, дій у надзвичайних ситуаціях.

• Патріотичне виховання є одним з провідних напрямків виховної роботи. Відповідно до плану було проведено такі заходи: тематичні фотовиставки, зустрічі з ветеранами, воїнами АТО, проведено тематичні бесіди, години спілкування, перегляд кінофільмів, річниці визволення України та Полтавщини від фашистських загарбників, до Дня Перемоги. * До Дня визволення Полтавщини було проведено ряд заходів, а саме: - Виставка квіткових композицій «Наша славна Полтавщина» - Акція «Малюнок солдату»

* Було організовано та проведено Тиждень Пам’яті, присвячений жертвам Голодомору та політичних репресій і вшанування учасників боротьби за незалежність України у ХХ столітті, упродовж якого були проведені наступні заходи: - інформаційна година «Герої боротьби за незалежність України»; - виховна година «Життєвий та творчий шлях Анатоля Костенка»; - екскурсія до шкільної кімнати – музею Анатоля Костенка (статті А.І.Костенка «Скорботні жнива людомору 1932-1933 років», матеріали пошукової роботи «Свідчення людей, що пережили голодомор, зібраних у селі Балаклія»); - виставка книг літературного критика, жертви політичних репресій, уродженця с.Балаклія А.Костенка; - перегляд та обговорення фільму «Вони стоять переді мною…»(про Анатоля Костенка); - акція, присвячена жертвам Голодомору 1932-1933 років «Запали свічку»

* До Дня захисника Вітчизни були проведені: - інформаційна година «Випускники нашої школи – захисники Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України під час АТО»; - конкурс малюнків «Україна – єдина країна»; - «Козацькі розваги».

* 22 січня 2018 року відзначали День Соборності України з учнями 5-9 класів годиною спілкування «День Соборності України: погляд в історію»; з учнями 1-4 класів класоводи провели бесіду ««Що таке Соборність?» ; флешмоб «22 січня – День Злуки УНР та ЗУНР». * 5 травня 2018 року в День пам'яті та примирення організували акцію «Мак пам’яті». * До 73-ої річниці Перемоги над нацизмом у Європі 09 травня 2018 року учні підготували вітання ветеранам Великої Вітчизняної війни, дітям війни, воїнам АТО та всім присутнім біля пам’ятника Загиблим воїнам під час Другої світової війни та концертну програму у сільському будинку культури.

У Балакліївському НВК є волонтерський загін «Доброта», який створений з метою виховання в учнів таких моральних цінностей, як милосердя, толерантність, працелюбність, прагнення до взаємодопомоги, активізація процесу згуртування учнівського колективу. Робота волонтерського загону шкільного підрозділу охоплює широке коло завдань: це і надання допомоги ветеранам Другої світової війни та громадянам похилого віку, інвалідам, ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС, проведення зустрічей з ветеранами Великої Вітчизняної війни, воїнами АТО, концертів милосердя і співпраця із соціальними організаціями, і просвітницька робота серед молоді щодо питань здорового способу життя, і турбота про екологічний стан довкілля рідного краю, і надання моральної та матеріальної допомоги людям, які її потребують, і звичайно ж допомога українській армії.

Успішними можна назвати дії нашого волонтерського загону. Традиційно основний склад цього колективу складається з усіх учнів нашої школи, які прагнуть допомагати і є активними в різних суспільних сферах.

В наш час дуже потребують допомоги наші ветерани та пенсіонери (операція «Ветеран живе поруч»). І не так самої допомоги, як уваги. І, на нашу думку, саме учні повинні її дарувати. Адже люди похилого віку багато чого корисного зробили для нас, для нашого майбутнього і цілком заслуговують на часточку уваги до себе. Найперше, що ми робимо – це допомагаємо по господарству. Так ми щиро засвідчуємо свою повагу та шану.

Дуже ефективним способом надання допомоги в нашому закладі стало проведення благодійних ярмарків. Волонтери з усіх без винятку класів приносять випічку та різноманітні солодощі і продають їх іншим учням школи, вчителям, батькам. Таким чином, хоч кілька разів на рік ми підтримуємо українську армію, людей, які потребують фінансової допомоги.

Іншим важливим напрямком роботи загону є турбота про екологію нашого села. Ми займаємося тим, що очищуємо забруднені сміттям території. Розуміючи важливість формування навичок здорового способу життя і свідомого ставлення до власного здоров'я у школярів, волонтери Балакліївського НВК докладають досить багато зусиль для реалізації поставлених завдань щодо збереження духовного та фізичного здоров'я підростаючого покоління. Для досягнення цієї мети: проводимо виступи агітбригади «Калина», які популяризують здоровий спосіб життя, любов до рідного краю, гарне ставлення до навколишнього середовища; прилучаємо молодь до занять спортом; проводимо турніри «Козацькі розваги»;трудові акції з благоустрою та озеленення «За чисте довкілля», «Посади дерево», «Зробимо Україну чистою». Цього року учні та працівники НВК активно долучилися до акцій з благоустрою «За чисте довкілля» та «Посади дерево».

Працівники та учні НВК привели в належний санітарний стан територію навчального закладу та прилеглі до неї території, дитячий спортивний майданчик, стадіон. Учні 6-9 класів упорядковували клумби, висадили квіти.

Найактивнішими волонтерами можна назвати всіх учнів навчального закладу.

Можна сміливо відзначити, що наші волонтери набувають безцінного досвіду нової соціальної взаємодії, а саме: відповідати за свої дії; за колектив, за все, що відбувається в житті школи. Наші діти завдяки волонтерській діяльності виховують у собі принципи самостійності, творчого ставлення до дійсності, уміння виявити свою ініціативу. Волонтерський рух в нашому навчальному закладі є школою підготовки учнів до життя в умовах соціально – економічних змін.

У 2017 - 2018 н. р. проведено значну роботу щодо профілактики правопорушень. Педагогами ведеться щоденна робота з правового виховання, найбільш ефективними формами позакласних заходів в цьому напрямку є: тематичні бесіди, круглі столи, рольові ігри, ознайомлення з періодичною літературою на правову тематику, перегляд відеофільмів, зустрічі з фахівцями.

Моральне виховання спрямоване на формування та розвиток почуття моралі, міцних переконань, постійно перебувало в центрі уваги педколективу. Класні керівники й адміністрація школи провели в цьому напрямку певну роботу, а саме: ділову гру «Знай свої права та обов’язки»(для учнів 9 класу), у класах проведено ряд бесід щодо даної тематики.

Екологічне виховання покликане забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв'язок природи і людини. Протягом року було проведено ряд заходів щодо екологічного виховання: свято осені «Осінній вернісаж», конкурс літературних робіт, малюнків, фотографій, конкурс композицій і поробок з природних матеріалів, новорічних композицій «Збережемо ялинку».

Метою напрямку «Формування здорового способу життя» є забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їх здоров'я, формування фізичних здібностей особистості, попередження шкідливих звичок. Педагогічним колективом сплановано та проведено: тематичні бесіди «Молодь проти наркоманії та СНІДу», виставка плакатів «За здоровий спосіб життя», зустрічі з фельдшером, класні години «Шкідлива звичка чи хвороба?» (профілактика алкоголізму і наркоманії), спортивні змагання між класами з ігрових видів спорту.

Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі: Виховання учня в школі та сім'ї — щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами.

За 2017–2018 навчальний рік до директора НВК не було письмових звернень.

Управлінська діяльність: Управління НВК здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу освіти.

У НВК в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішньо-шкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація НВК приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів. Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашим НВК є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. Поряд із управлінськими успіхами є недоліки і проблеми. Про більшість із них ви знаєте, адже моя робота і робота нашого закладу загалом є відкритою для всіх, ми не приховуємо і не замовчуємо їх, а з метою ліквідації ведемо відкритий діалог на нарадах, у співбесідах та вживаємо заходи щодо зменшення негативного впливу на навчально-виховний процес.

Завдяки голові Білоцерківської сільської ради Лещенку І.В. та т.в.о начальника відділу освіти, молоді та спорту Якименко Л.В. у 2017 – 2018 навчальному році для покращення матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу було придбано: - мультимедійний екран; - 5 письмових столів для вчителів; - 5 шкільних дошок; - канцелярські товари; - для забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічних норм, необхідних для належного рівня утримання НВК миючі засоби, дезрозчини, придбання господарчих товарів, - проводиться поточний ремонт приміщення НВК.

Улітку 2018 року оздоровлення та відпочинок учнів проводився у дитячому закладі відпочинку – таборі з денним перебуванням «Ромашка» на базі Балакліївського НВК з 29.05.2018 по 16.06.2018.

Табір працював в одну зміну. Начальник табору – Шипоша Н.І. вихователі –Мостова Н.В., Литвишко С.В.,Лиходід В.П., Захаренко Ю.І. Основні завдання табору: - забезпечити оздоровлення дітей в період табірної зміни; - сприяти розумовому і фізичному розвитку; - виховувати почуття дружби і колективізму; - прищеплювати любов до праці, рідного краю, України; - розвивати творчі здібності, активність дітей; - виховувати санітарно-гігієнічні навички; - розвивати навички культури спілкування. У таборі оздоровилось 25 дітей. Дітодень становив 50 гривень.

Законами дитячого життя в таборі «Ромашка» були такі положення: - не сумувати друзі, звеселяти; - гігієна, спорт і труд завжди поруч ідуть; - повітря, сонце і травиця в лузі ось найкращі наші друзі; - старших себе поважай, малюків не ображай; - люби і знай свій рідний край.

Кожен день табірної зміни розпочинався зустріччю дітей із вихователями, цікавою ранковою зарядкою. Це давало дітям заряд бадьорості та енергії на весь день. На ранковій лінійці начальник табору – Шипоша Н.І. оголошувала план роботи на день. А після лінійки всі вихованці збиралися на хвилинки здоров’я, де отримували знання і розвивали санітарно-гігієнічні навички. Перед проведенням екскурсій, спортивних змагань, рухливих ігор проводилися інструктажі з техніки безпеки.

Категорія: Шкільні новини | (27.07.2018)
Переглядів: 512 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Балакіївська гімназія © 2024